Arvutimängude loomise ring

Huviring on mõeldud keskmisele ja vanemale kooliastmele (õpilased alates 5. klassist). 

Kuidas sünnib üks arvutimäng? Millistest osadest see koosneb? Kuidas erinevad osad omavahel suhtlevad? Ja kuidas seda kõike teha? 

Arvestades, et mängudel on mitmeid erinevaid mängufaase, on võimalik mänge luua ka grupitööna - jagades kas erinevaid ülesandeid laste vahel (kes joonistab, kes planeerib, kes mõtleb välja loogikaahelad) või siis lubades igaühel ise toimetada, luua oma oskuste ja soovide kohased etapid ja hiljem igaühe tehtud asjad üheks tervikuks ühendada. 

Osalema on oodatud kõik noored, alates 5. klassist, kellel on huvi programmeerimise ja arvutimängude loomise vastu. Ringi töös osalemine arvutialaseid eelteadmisi ei nõua, kuid neist on kindlasti abi. Kasuks tuleb inglise keele oskus, sest kasutajaliides, juhend- ja abimaterjalid on inglise keeles.

  Arvutimängude loomise ringis saab algteadmised arvutimängude loomisest. Arvutimänge luuakse kasutades GDevelop 5 mängumootorit. Mängude loomine toimub mängufaaside loomisega ning neile loogika lisamisega. Lisaks tuleb mängu loomise käigus tegeleda ka joonistamisega - tuleb luua nii keskkond, tegelased kui ka kõik muu, mis ühe mängu juurde kuulub, seega tuleb osata kasutada ka erinevaid joonistusvahendeid kõige selle loomiseks. 

Juhendaja Julia Arold on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja tegeleb igapäevatööna programmeerimisega.

Registreerimine

Registreerumisvorm

Lähema info saamiseks palume kirjutada aadressile info@huviringid.ee